You keep on talking but it makes no sense at all.

ALOHA PEOPLE!
Livet rullar på här hemma i bålsta trots allt och idag har jag för första gången i mitt liv vart på en gruppintervju! Nog måste jag allt gjort lite bra ifrån mig eftersom jag en timme efter intervjun blev uppringd och tillfrågad om jag ville komma på en ny enskild intervju på tisdag- SUPER! Skämde bort mig själv efter det med två nya tröjor hehe.. 
 
Vet ni en annan sak? I förrgår sickade jag in en ansökan till apollos reseledarskola. Say what? Jag som haft reseledaryrket som ett big no no, men sen funderade jag på det ett tag och insåg att det måste vara sjukt kul och lärorikt, så akta er apollo - här kommer jaaaaaaag! (kanske hehe..)
 
Och nu till nåt helt annat - Geordie Shore!! Som (o)lyckligtvis har blivit min nya favoritserie, haha. Det är exakt som Jersey Shore fast brittiskt. Avverkade alla 5 säsonger på drygt två veckor, bra gjort. Charlotte är min favorit i alla fall och det här är hennes fantastiska evil laugh! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback