Slå lite vett i skallen på mig, tack!

Är det någon där ute som kan komma och slå mig på fingrarna? Jag har vart så himla duktig de senaste 3 veckorna och gått ner 5 kilo. Men den här veckan har jag smällt i mig godis, inte bara en, utan två kvällar. USCH! Mitt sug tog över och nu är jag besviken på mig själv. Förhoppningsvis är det nog för att jag ska klara mig några veckor till utan att låta suget ta över. *fingers crossed* 
 
Har liksom på något vis lyckats nästla in mig i Drum & Bass-träsket, but it's all good, all good. Jag skyller det mesta på engelsmännen och snowbombing. Men mest tackar jag dom för det, såklart. Har liksom stått och trampat på samma ställe ett bra tag när det gäller min musiksmak så är väldans glad för lite nytt! Mina nyfunna favoriter består mest av Sub Focus, High Contrast, Netsky och Rudimental.

tune of the day:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback