Endorphins.

TJÄNA!
Intervjun i måndags gick himla bra, den kändes väldigt positiv. Hon ville bara träffa mig lite snabbt för att se vem jag var och vad jag hade för ambitioner med jobbet. "Intervjun" tog bara ca 5 mintuer haha. Får förmodligen veta imorgon (fredag) hur det blir. Håll tummarna! :) Får jag det inte tänker jag fan söka jobb mitt ute i Lappland, helt ärligt. 
 
Jag längtar till på lördag. Då har jag bestämt att jag får äta lite cheeseballs och göra en efterrätt med vindruvor och ananas i ugn med riven  vit choklad över. Det här är vad jag längtar till, det är ungefär så spännande mitt liv är just nu haha. 
Egentligen var det ju tänkt att jag skulle vara heeelt utan sötsaker och läsk ochalltannatsomärsåhimlagott i två månader men jag har ju fuskat lite här och var, men ändå inte mycket och jag tycker jag har vart himla duktig i snart 5 veckor. Jag som knappt trodde jag skulle klara en vecka! Nu har jag minskat 5cm runt midjan vilket känns sjukt bra! Heja mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback