5 månader senare!

Hehehe.. Hej! 
5 månader senare tänkte jag att det var dags att kanske skriva något i min blogg. Är några få som fortfarande är kvar här och kikar varje dag, att ni inte har gett upp förstår jag inte. Någon mer brutalt dålig på att blogga än mig, det vet jag inte om det går att hitta, haha :)

Hur som helst, kom hem från Österrike och Mayrhofen för exakt 2 veckor sedan idag. Och jag saknar det extreeeeemt mycket! Jag hade dom 4 bästa månaderna i mitt liv där nere, med fantastiska människor, snowboard, en ny funnen kärlek - puder och väldigt mycket fest. Jag säger som emma sa; Jag vill ha mitt liv tillbaka. Livet i Mayrhofen. Jag har nog aldrig haft så tråkigt om dagarna som jag har nu haha. Och det känns ju extremt konstigt att inte kunna åka snowboard när jag vill (även om det dock är något jag börjat vänja mig vid nu), och det känns konstigt att inte hänga med alla grymma engelsmän varenda dag, att inte ha alperna runt omkring sig, att ha så sjukt lite att göra... Kan nog fortsätta i evigheter haha.. 
 
Så guess what? Vi älskade Mayrhofen så mycket att vi måste tillbaka nästa säsong! 
Och jag är extreeeeeeeeeemt taggad!! Till nästa säsong vet vi vad vi har att förvänta oss och så jävla mycket mer. I can't wait for a hundred powderruns in Zell am Ziller, to shred red 7 over and over again, to go to Hintertux for some fucking-high-up-snowboarding, to party till we drop at Snowbombing, to meet more awesome seasonairs, and last but not least - meet up with some of our fantastic brits (so we can be that big lovely family again haha)!
 
Så, hur det än är, så kommer jag nog inte att börja blogga på ett tag igen för allt ni kommer få höra om Mayrhofen - hur mycket jag saknar det och hur mycket jag längtar till nästa säsong. I'll spare you that, haha ;)
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback