Nöjd tjej.

Fick som synes hem mina snowboardkläder idag. Jag är kär. Är så hiiimla nöjd! Lätt värt pengarna. Visserligen skulle snowpantsen vara mer slim men dom blev baggy istället. Men det gör mig inte så himla mycket faktiskt! Så nu har jag fått hem båda mina paket från junken denna vecka. Skorna jag fick i första paketet var dock för stora så fick skicka tillbaka, men lär ju hinna få dom nya den här veckan också, yay! Nu är det bara den nya brädan som saknas, men den ska jag också beställa hem inom kort, sen är jag ALL SET för 4 månader i österrikiska alperna.


Kommentarer
Mathilda Nilsson

Snyggt! Vill också åka dit :(

2012-11-05 @ 17:36:42
URL: http://tillanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback