Ghost Whipserer.

Har hittat en ny favoritserie. Ghost Whisperer. Den är sådär lagom läskig, lagom spännande, lagom sorglig, lagom glad. lagom romantisk... Perfekt helt enkelt! Och så är det ju inte ännu en polisserie eller läkarserie, utan nåt annat. BRABRA!

Kom och tänka på en sak. Jag åker ju själv ner till Mayrhofen i januari. Emma åker ju redan i december med snubbarna som vi ska bo med. Men jag åker heeelt själv. Hur fasiken ska jag hitta? Lilla jag med två stora väskor och en snowboardbag kommer tappa bort mig själv på münchens tågcentral. Och så ska jag byt tåg i Jenbach. Kommer stressa sönder mig själv för att hinna av tåget och på nästa tåg med all packning.. huvva!
Haha nä men jag tror jag kommer klara det galant. men... HALLÅ VILL NÅN ÅKA MED MIG? Jag känner ett behov av en reskamrat här. Jag kan tyvärr inte erbjuda boende då boendet är fullt men jag kan erbjuda en otroligt trevlig reskamrat och väl på plats en helt awesome upplevelse. Sugen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback