You came, You raved, We loved you

Fina underbara Axwell, Ingrosso och Angello. FYFAAAAAAAAAAN vad bra dom var! En av de bättre kvällarna i mitt liv och jag kan knappt förstå att de faktiskt stod där framme på scenen och röjde loss! Jag har aldrig i mitt liv sett så många människor på ett och samma ställe. 37 500 pers och 70 000 glada festarmar upp i luften! Jag har aldrig hört 37 500 pers sjunga allsång. 37 500 pers som alla sjöng så jävla fint till Don't You Worry Child. John martin, sångaren i Don't you worry child och Save the world var på plats och sjöng live. Men fy fasen, vi hade klarat av sången bra själva, vi 37 500 som alla sjöng i kör ♥
Jag hoppas hoppas hoppas att gojjan om att de ska lägga ner bara är ett fult PR-trick och att de SJÄLVKLART kommer tillbaka.
 
 " Resten av världen kommer få det jävligt svårt att mäta sig med er" sa axwell igår.
- Ja det stämmer bra jävla bra det! :)

JAG VILL SE, LYSSNA OCH DANSA MED 37 500 LIKASINNADE MÄNNISKOR TILL SWEDISH HOUSE MAFIA IGEN.
 
Men jag blir så less. Less på alla människor på exempelvis facebook, som sitter och skriver att de inte kan förstå hur man vill gå och kolla på sådan smörja för dom gör då minsann ingen riktig musik, dom trycker då minsann bara på en playknapp och det kan då minsann inte kallas konsert för på en konsert så spelar minsann artisterna live och på riktiga instrument. Alla gillar olika sorters musik, så är det bara. Vi råkar gilla swedish house mafias musik, och låt oss då göra det, precis som vi låter er gilla eran rock, metal, indie, klassiska musik, och vad tusan ni nu lyssnar på utan att vi sitter och kommenterar "hur fan kan man gå och kolla på sån skit" när ni ska se era favoriter live. Och ja, vi postar bilder och videos på facebook om/på shm för att VI är sjukt glada över att vara där. Det är precis som med allt annat man postar som man är nöjd eller glad över.
 
Kan ni bara förstå känslan att dansa och sjunga allsång till låtarna med 37 500 andra människor till den musiken ni älskar, oavsett rock eller house?
Ja, jag tänkte väl det.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
None None

Förstår dig precis! Jag är HUR avis som helst :D

2012-11-27 @ 11:30:18
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback