Nu jävlar är det dags.

Idag tog jag tummen ur rumpan, åkte ner till Sats och signade ett gymkort till mig. Nu jävlar är det dags att börja träna. Min morot är såklart Österrike. Jag måste ha lite muskler när jag åker ner dit för att palla snowboardåkning i 4 månader, kommer vara död redan första veckan annars haha! Ni kanske inte tror att det är så jobbigt att åka snowboard eftersom man bara åker nerför (?), men åjo, det tär på krafterna det med. Sen såklart är det ju lite kul om man kan få vara åtminstone lite fit haha.

Hur som helst, dom har ett skitbra erbjudande på sats just nu. Man får Sats You på köpet när man signar ett vanligt gymkort. Sats You innebär att man får en personlig tränare i 2 timmar uppdelat på 3 gånger under 8 veckor. Man får ett skräddarsytt träningsprogram och hjälp med kost osv. Ett slags motivationsprogram helt enkelt. Huuur bra som helst! Det är ju verkligen vad jag behöver, en liten spark i baken och hjälp att komma igång. Detta är hur som helst värt 2000kr men man får det utan extra kostnad när man blir medlem just nu, helt awesome.
Är ni sugna kan ni läsa mer om Sats You här!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback