Har gjort mig förtjänt av en rak höger!

Skämskudde.
Jag vill bara att alla ska veta att jag faktiskt tycker om mitt jobb väldigt mycket, även fast det inte alls har låtit så dom senaste inläggen jag har skrivit. Ni vet, man skriver saker i stundens hetta och ibland är det inte alltid rätt sak att göra ;) När jag läser igenom dom nu så här i efterhand inser jag hur jag låter. Ungefär som en bitterfitta (ursäkta uttrycket) som inte vill jobba och bara ligga hemma på soffan hela dagarna och lata mig, haha. Men så är faktiskt inte fallet och det vill jag inte att någon ska tro! :)
 
Nåja, jag är för det första inte van att jobba 11 dagar i rad utan har haft lyxen att ha jobbat max 6 dagar i rad. Och dessutom lyxen att ha haft ledigt lite då och då. Så det kom väl lite som en smärre chock när jag såg att jag skulle jobba 11 dagar i rad bara haha. ÄR INGEN BITTERFITTA, LOVAR! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback