Can we get much higher?

Aloha friends and foes!
Mitt 11-dagariradjobbande börjar gå mot sitt slut faktiskt men jag är helt lost på dagarna. Som jag sa igår har tänkte jag inte på att det redan var onsdag, och idag har jag inte fattat att det är fredag imorgon. Jag står typ still på tisdag och trampar hehe.
 
Fick en inbjudan idag från ÖSIS (östersunds studenters idrottssällskap, för er som inte har riktigt koll;D) tillSnö, Test och Fest i Åre. Herregud vad jag kommer sakna den helgen i Åre. Kan ju vara en av dom bästa helgerna som finns. Ligger många minnen i dom helgerna, tre år bakåt. Skulle så sjukt gärna vilja vara där, men det går ju såklart inte. Dessutom måste jag ju spara varenda liten sekin jag kan tills jag åker till Österrike. Jag får väl tänka som så att det kommer vara Snö, test och fest varenda dag i Mayrhofen istället ;D hehehe.....


(lånade ditt klipp dennis, ifall du ser det här hehehe) 

Frontline Clothing x Åre from Dennis Ylikangas on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback