När mitt blod pumpar i dig.

Hej mina vänner som fortfarande kikar in på min blogg då och då trots den totala tystnaden som infunnit sig här!
För er som är nyfikna på hur livet ser ut för mig just nu så är det på detta viset:
  1. Jag är klar med studieperioden i mitt liv, ÄNTLIGEN. Jag har därmed flyttat från Östersund, sorgligt men sant.
  2. Jag är nu arbetslös, vilket suger. Jobb sökes, ge mig ett jobb! Tack.
  3. Eftersom jag är arbetslös jobbar jag just nu med att bättra på brännan och njuta av "sommarlovet". Inget kan troligtvis vara bättre än en dag med sol, bad, vattenskoter, wakeskate och gött häng.
  4. Juste! Jag har fått mig en finfin pojkvän, för er som missat det! Han är bäst ♥
  5. Så, VAD ska jag nu göra med mitt liv? Det vet jag inte.. jag har sååå många möjligheter egentligen. Vad det blir återstår helt enkelt att se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback