Hej och hå.

Jag har ändå kommit på en postitiv sak med hela den här skiten. Det är att jag är singel när jag åker till Österrike och egentligen tror jag inte att det kan bli bättre än så. Vem vill inte vara singel när man säsongar? Förstår ni hur många brutalt snygga grabbar det kommer finnas där nere? Oooohyeaaah! Man måste ju försöka se det från den ljusa sidan liksom, även om det fortfarande gör ont i mig från och till.

Hur som helst, nu har jag vart ute och joggat/powerwalkat minst 5 km om dagen varje dag denna vecka. Känner mig grymt nöjd över mig själv som kommit igång med detta. Bra är också att jag har mina föräldrar som gör denna runda varje dag som är lite som ett dragplåster. Och även Fredde som också vill ut och gå. Perfekt! Och så har jag ju fått mig ett par nya träningsskor som gör mig ännu mer motiverad till att träna, tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback