Underneath my skin there's an eagle.

Har haft 4 mysiga dagar med mamma på besök här i norrland. Hade vart skönt att följa med henne hem när hon åkte tillbaka till Bålsta idag. Skulle vart skönt med lite miljöombyte ett tag. Typ en månad eller så...

Igår var jag och mamma på promenad i 1,5 timme i solskenet. Fick mamma att gå över isen, hon är ju mer nojig än jag när det gäller sånt där haha. Vi gick till tågstationen och mötte Jenka som flyttade hem från Åre för att flytta till Schweiz på onsdag, usch vad tråkigt! Eller kul för henne såklart, jättekul! Men tråkigt för oss som inte får träffa henne på länge nu. Men hann ju i alla fall säga hej då till henne igår då, som tur var :) Sen gick jag och mamma till vinterparken och kikade lite, där körde dom hundspann och häst och släde! Hästarna var så otroligt fina, sade det till ägaren också men fick bara ett surt "mm" tillbaka, haha. Praktexempel på surjämte ;D

Kvällen till ära har jag beställt hem kyckling och pommes med vitlökssås, tjockt. Men jag orkar inte gå och handla, så det så. 
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback