"hard disk not exist"

Det är ju förjävla kul när man går iväg för att värma sin matlåda, kommer tillbaka till sin plats, sätter igång datorn igen och på den svarta skärmen dyker en fin blå text upp "hard disk not exist"...NEEEEEEEEEEJ!!!! Helt jävla otippat krashar min dator. Utan en endaste liten förvarning om att det kunde vara något fel på datorn. Jävlahelvetesjävlakukanus. Ingen bra timing alls. Jag har absolut inga pengar men imorgon går jag och investerar i en ny dator, ögonaböj. Har alldeles för mycket arbeten i skolan att göra under våren för att klara mig utan dator. Och utöver det är jag tråkigt nog alldeles för beroende av datorn för att kunna klara mig utan den. Hemskt. Ååååååhhh alla mina bilder som gick åt helvete nu....jag blir så ledsen! Apballe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback