FML.

Sitter här och läser om hornhinneinflammation och hornhinnetransplantationer och det bara kommer över mig att det känns som att det är kört. Jag kommer bli blind för allid och jag vill bara döda dom läkare som inte tog mina symptom på allvar. Det är faktiskt deras fel att jag är blind. 22 år och blind på ena ögat. Så fantastiskt kul.
Jag kan troligtvis göra en hornhinnetransplantation om jag har grym tur men det är lång väntetid och lång läkningsprocess.
Fuck my life.

När jag tänker på det så inser jag att alla som väljer att donera sina friska organ efter livet är hjältar. Tänk så otroligt många liv som kan räddas genom att folk faktiskt donerar sina organ till bättre behövande. Inte bara livshotande sjukdomar kan botas utan även folk i mitt tillstånd kan få hjälp. Jag ska donera mina organ när jag dör, helt klart. Varför ska mina friska organ begravas/brännas upp när andra människor som behöver dom bättre kan få dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback