Tycker du som jag så rider vi...

Jag förstår inte varför så många hatar sjukhus. Eller ja, förutom det faktum att de säkert förknippar sjukhus med hemska sjukdomar. Jag måste säga att jag inte haft nån obehagskänsla en endaste gång sen jag lades in (förutom när jag fick isterband till middag ikväll ;D). Jag har egentligen bara kännt mig trygg ända sedan jag kom till sjukhuset och att jag är i goda händer. Nej, jag har inte haft någon livshotande sjukdom men nog så allvarlig ändå eftersom jag kan förlora synen på ena ögat. Och smärtan jag har haft har verkligen inte varit att leka med. Folk tänker nog att det inte kan vara så illa med mig om jag orkar hänga på facebook och instagram så mycket som jag gör haha.. Nä men jag mår mycket bättre nu än vad jag har gjort och facebook och instagram är ju såklart tidsfördriv i en miljö där det annars inte finns så mycket annat att sysselsätta sig med. Dessutom kör jag på att försöka vara positiv och inte sitta och tycka synd om mig själv som en liten fjutt. Nä, jag tror på placebo-effekten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback