Ooooonttt...

Goddagens! Nu är jag tillbaka i Sverige och tänka sig, det har inte regnat utan vart hyffsat fint väder Kors i taket! Jag har ändå inte kunnat njuta av det fina svenska vädret på grund av mitt onda öga. Hemresan igår blev ett smärre helvete på grund av ögat också. Det där med att ha en vgel under ögonlocket är mindre kul, vill jag lova. Det skaver, rinner, kliar och gör ont. Blev så ljuskänslig igår också att det till slut gjorde sjukt ont i hela ögongloben vid minsta lilla ljus trots att jag hade både solglasögon och blundade större delen av resan. Kul va? Aldrig vart med om något liknande... Den här lilla vageln gjorde därmed att jag sov sen vi kom hem igårkväll, vid 8-tiden till och med kl 11 imorse, det vill säga ca 15 timmar.

Men ja, jag saknar redan Collioure och supervärmen i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback