I'm gonna shine homie until my heart stops.

ALOHA! Nu är det slut på arbetslösheten för min del, woho! Har lyckats få mig ett himla bra tjänst på mitt senaste sommarjobb. Då jobbade jag deltid som receptionist men nu har jag uppgraderat mig lite (haha) till en heltidstjänst där jag kommer jobba både i receptionen men även ha hand om planering och fakturering (alltså konferenskunder). Känns himla kul faktiskt!

Och för er som undrar hur det är med mitt öga: Det är bättre. Eller det ser åtminstone bättre ut men jag ser fortfarande i princip ingenting. Men det går ändå åt rätt håll och har jag en väldig tur går synnedsättningen att justera med glasögon. Men då menar jag också en v ä l d i g tur.

Snowboard snarttttt tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback