Hemmaaaa!!

Hej och hå! Nu idag har jag faktiskt fått komma hem, tjoho! Trodde faktiskt inte jag skulle få komma hem innan onsdag. Känns som jag vart borta i evigheter från verkligheten. Nämnde till och med när jag åkte hem från sjukhuset att det är så grönt och fint ute, typ som jag hade förväntat mig att det skulle vara på väg att bli gult och höstigt haha. Har bara vart borta två veckor från "verkligheten". En vecka i Frankrike och en vecka på sjukhus, vilken grej! Aldrig i hela mitt liv trodde jag att jag någonsin skulle bli inlagd på sjukhus. Det är ju något som man liksom aldrig tror ska hända en själv, som med allt annat. Allt händer alla andra, men inte en själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback