Hejhejhej.

Alltså, jag vet inte vad det är med mig och otur. Jag har iofs lite tur också, om man tänker på att jag faktiskt fått ett riktigt jobb nu. Men först blir jag blind och nu har jag säkert en blodpropp i knät! Närå, men fyfan vad jag har ont i mitt knä, kan seriöst inte böja det. Åkte hem tidigare från jobbet eftersom jag är typ invalid. Hade till och med svårt att köra hem för självklart är det vänstra knät jag har ont i så det blir svårt med kopplingen. BAJSKORV! Hoppas det är över imorgon. Räcker med ett blint öga tycker jag, haha.
 
Appropå mitt öga så är såret i ögat nu i princip läkt. Fast det läker liksom fortfarande, om ni förstår vad jag menar. Det finns inget sår längre men det läker fortfarande..haha.. jaja. knepigt det där. Nu börjar det bli ett ärr, och ärret kommer då att sitta mitt i synfältet = nedsatt syn, förmodligen till och med grovt nedsatt syn. Alltså inte så mycket bättre än vad det är idag. Men men :) Ska tillbaka till sjukhuset på fredag, vi får se vad som sägs då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback