Hej österrike, hej mayrhofen.

Jag har nog aldrig nämnt det förut (hehe..) men nästa vinter drar jag och Emma ju iväg för att spendera ett halvår av vårt liv i dom österrikiska alperna. Allt är självklart inte klart än, det är ju bara april än så länge. Men vi har ju faktiskt boende på g redan, vi väntar bara på mer information och priser, men vi vet ju redan att vi kommer bo där. Enda vi behöver är ju egentligen ett okej från dom så är det också klart. Heeelt AWESOME. Nu återstår bara att hitta ett bra jobb för sommaren och hösten så man kan skrapa ihop en hacka att leva på där nere utan att behöva jobba ihjäl sig på plats :)

Exakt här har jag tänkt spendera hela min nästa vinter. Om jag längtar? JA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback