Dansa pausa.

Jag har sådan tur med mina datorer. Nu har min webbkamera slutat fungera och jag har haft datorn i drygt 2 månader. Hur lyckas jag? Verkar som drivrutinen har försvunnit och inte kan jag fixa det heller. Så nu har jag mailat till HP supporten och hoppas att dom kan lösa det. Inte för att jag egentligen är i behov av en webbkamera, men det kan ju vara kul att ha ibland. Min vän sa dock att det finns ett virus, en worm som tar bort dina drivrutiner och ersätter med sina egna, utan att jag ser det. Så kan personen bakom viruset ta över min webbkamera och sitta och kolla på mig utan att jag vet om det. Nice eller? Så nu har jag, nojig som jag är, tejpat för webbkameran haha.

Nåja, har i alla fall fått mig en ny kärlek nu. Mina nya hörlurar, score. Junkyard är ju för bra, eller för f a r l i g t. Som emma sa, junkyard förstör mitt liv. hahaha. Skulle passat på att köpa ett par hörlurar till när man ändå fick två par för samma pris som hörlurarnas orginalpris. Men tyvärr är man ju inte mer än en fattig student! Nöjd är jag i alla fall :)


Kommentarer
maggan

Mac.

2012-04-17 @ 20:26:50
URL: http://lisamalinn.blogg.se/
lillage

mac

2012-04-18 @ 06:57:47
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback