Vart jag mig i världen vänder..

Sitter här och funderar lite över om jag kanske skulle ta mig hem till lilla Bålsta i helgen. Kommer det upp en bil på hertz freerider för sträckan östersund-stockholm kommer jag definitivt ta den! Är ändå ledig från 12.00 på onsdag till och med söndag, så why not. Dessutom är det lite kul att köra bil så långt helt själv, och det skulle vara rätt roligt att komma hem utan att mina kära föräldrar vet om det och vara hemma när dom kommer från jobbet, hehe. Kul att överraska! Meeen bara för jag funderar på att åka till Bålsta kommer det förmodligen inte finnas någon bil den sträckan... och köpa tågbiljett tror jag inte att jag tänker göra nä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback