Zakke.

Hej mina vänner och ickevänner!
Nu är det så här va att jag håller på att planera in mig på en vecka på Zakynthos i sommar med Malin, Kim, Alexandra och 10 andra som ska dit!. För det första så har jag velat åka till Grekland igen hur länge som helst, för det andra så är det ju hur bra människor som helst som ska åka, så det kan ju inte bli annat än bra! Och nu verkar det som jag både har råd och tid. Har två planerade jobbdagar den veckan och en jobbdag samma dag som jag kommer hem, men förhoppningsvis kan jag byta dom dagarna! Så länge inte den andra praktikanten (som inte heller är praktikant då längre) inte har något inplanerat den veckan så lutar allt åt att jag kan följa med! Och just nu lutar allt åt att detta kan bli den bästa sommaren på länge!

Har jag förresten nämnt det? Att jag fick sommarjobb ute på Krägga istället? Kanske inte, men då gör jag det nu. Fick sommarjobb på gyproc, men ville verkligen inte vara där så kikade med Krägga om det fanns möjlighet till sommarjobb där istället för då är jag ju mycket hellre där eftersom det är ett mycket roligare jobb. Hade ju fått extrajobb och så innan, men Jennie hade sagt att hon inte kunde lova något gällande sommarjobb. Men nu gick det i alla fall! Så jag är nöjd nöjd nöjd!

Zakke! (googlar man på Zakynthos så är det ju nästan bara bild på detta som kommer upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback