You should start believe in ghost stories miss swann, you're in one!

HAHA. Tillåt mig skratta åt mitt pinsamt dåliga försök att skriva här varje dag! Fruktansvärt dåligt, precis som vanligt.
Den här gången kan jag iaf berätta att jag fått jobb på RIKTIGT. Hade jag väl sist också, men som sagt, bara extrajobb. Nu har jag fått ett riktigt sommarjobb, tyvärr är det nog inget drömjobb och det kommer nog bli lååånga veckor. Men det är pengar, och pengar behöver jag. Hade inte haft nåt emot något motsvarande heltidsjobb på Krägga i sommar däremot. Jag gillar den arbetsplatsen, härligt gäng, härlig miljö och väldans fint :)

Nähej hörrneni, på onsdag är det efterlängtad premiär av Pirates of the carribean 4. Innebär alltså att ett biobesök på torsdag i Kista kan vara på sin plats. Borde väl spara pengar, men vet ni vad, Pirates är värt det. Även om de 2 senaste filmerna inte ligger på samma nivå som första filmen, är alla filmer något av mina favoriter!

Har förövrigt pajat min iphone genom att tappa den på gruset utanför herrgården. Resultat: 54141 sprickor i skärmen. Som om inte det vore nog så kände mitt 3G-nät för att sluta fungera också. FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback