what about how i feel?


Missekatten fick hänga med mig en stund ute idag. Sen var hon sur på mig för att hon fick vara ute.. Men jag tror att hon njöt ett litet tag i alla fall!

God eftermiddag mina vänner. Här sitter jag i min nya svarta klänning och en kofta som stinker rök. Men kläder som stinker rök är ju sådant man får räkna med efter en utekväll! Sen kan man ju fråga sig varför jag sitter med den koftan på mig när jag förmodligen har andra tröjor jag kan använda, men det är en annan femma!
Hur som helst, jag shottade tequila igår. Och ja, never again! Även om det bara var en shot så var det tillräckligt för att det inte ville stanna i magen på mig, haha. Lite ofresch sådär. Fick nog i mig ett antal cider igår också på förfesten, plus två drinkar, en cider och två shottar på krogen. Well, det märktes när jag vaknade i alla fall. Inte dunderbakis, men lite småhuvudvärk och seg var jag allt. Men nästa helg är det partaj igen och jag längtar nästan redan :D Blir ju så när man har roliga människor att umgås med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback