Vem är du utav oss?


Det var fint imorse ute vid Krägga. Klarblå himmel och vattnet var helt stilla. Klarblå himmel har det ju iofs vart hela dagen, but still.

Första dagen på min andra praktikvecka var väldans lugn. Alla gäster som skulle komma kommer senare idag så det har inte vart en människa på herrgårn förutom personal och några byggjobbare :) Har även bara vart jag och Jennie i receptionen där. Eller ja, en annan som jobbar i receptionen var där ett par timmar men vi har mest vart själva. (vi brukar vara 4 för tillfället). Men idag har jag iaf lärt mig hur man gör fakturor och kreditfakturor (?).

Nuuuuuu ska jag ta mig en tur till crosstrainern och träna lite. För ja, det är banne mig inte klokt hur jag ser ut. Fattar inte hur jag har kunnat låta mig själv bli såhär..USCHA! Så nu blir det crosstrainern i princip varje dag och inga onyttigheter. Önska mig lycka till!

By the way: Imorgon börjar Eurovisionstävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback