Map of the problematique!

Hej bloggerbloggish!
Idag har jag bytt bort mina jobbdagar som jag hade v.28, hihi. Det gick utmärkt! Eller okej, vi har inte pratat med Jennie the boss än men det borde vara okej för henne också. Aahh jag är redan helt supertaggad för denna resa. (mindre taggad för själva flygresan...men no worries!) Och systemkameran bara måste med, jag ska ta en miljon fina bilder som jag kan lägga upp på internet och även framkalla och göra något typ av kollage av! Får komma ihåg att låsa in kameran när jag inte använder den bara, speciellt på kvällarna!

Kim har gjort en ny jättefin tatuering här om dagen, och det gör mig så himla sugen på att göra en i sommar också! Vill skriva en text, och den har jag haft i huvudet i två år, så kanske dags att göra slag i saken snart? Låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback