Let's get happy and let's be gay!

Nu när jag praktiserar ska jag försöka hålla bloggen någorlunda levande. Något spännande måste jag ju ha att berätta när jag träffar x antal hotell/konferensgäster om dagen. Vi får se hur det går! Idag var min andra dag och redan då blir jag utsatt för en galet sur gäst som kommer och gormar på mig för att han inte hittar rätt på området. Ja, okej, jag kan förstå om han blev förvirrad då "sjövillan", som den kallas, ser ut som en vanlig privat enplansvilla och inte en villa där konferens och hotellrum ligger. Men ärligt talat, det går inte lättare för honom för att han gormar på mig! Men då, gästen har alltid rätt. Eller hur är det?

Hur som helst, lång dag 8-17 - blä för tidiga mornar, har checkat in gäster och lärt mig lite mer om bokningsprogrammet picasso idag, fixat iordning lusthuset vid vattnet för champagneprovning och middag. Lång dag som trots allt gått rätt fort. Fick höra att om två veckor äger det första bröllopet rum, då hinner jag vara med om ett sådant också. Det ska bli kul! :D

And by the way, en av gästerna idag var väldans sådär snyggsöt. Hoho, hinner titta lite på honom imorgon med. FY PÅ MIG! Eller vadå, titta lite skadar ju inte, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback