I'm not sick, but i'm not well.

Sista veckan på praktiken har nu inletts. Herregud vad fort det har gått! Känns som jag började nyligen...Men exakt en månad har jag vart på Krägga Herrgård, och 3 månader till ska det ju bli fast med jobb, vilket jag tycker är himla kul. Jag trivs så bra där ute och mina kära kollegor är bra allihopa. Och imorgon ska kameran med ut till krägga, det ska vara strålande sol och jag måste bara fota omgivningarna lite så jag kan ha med det i praktikrapporten och min powerpoint till redovisningen :)

På torsdag sticker jag upp till Östersund en sista gång innan sommaren. För att redovisa praktiken och för att hänga med dom bästaste ösetvänner man kan ha, också en sista gång innan sommaren. Sen kommer det dröja 3 månader innan jag får se alla igen! Men vissa dröjer längre, Malin till exempel har ju vart i frankrike i  5 månader, så henne kommer jag inte ha träffat på 8 månader sen när skolan börjar. Och Petra som är i Costa Rica på praktik kommer ju inte tillbaks till öset nu så.. ja. Tråkigt, men tur att allt blir som vanligt i höst när alla är på plats igen :D

Funderar på att skaffa en helt privat blogg på sidan om denna nu när jag kommit igång med träningen, för att peppa mig själv lite mer å sådär ni vet. Och för att det kan vara intressant och se resultatet efter 6 veckor. Kommer ju fortsätta sen såklart, för som det blitt nu vill jag inte ska hända igen, hihi! Motiverad som få, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback