Highland Cattle


Träffade Kräggas fina Highland Cattle idag. Jag tycker faktiskt att dom är fina haha.

Stressig dag idag, överbokat och inga avbokningar. Det löste sig till slut. Kan skriva mer om det imöra, har bråttom i säng, hihi.

Och anywho. Idag har jag på riktigt avslutat ett kapitel i mitt liv. För idag har jag tagit bort honom på msn och tagit bort hans nummer. Blockerad på facebook har han vart ett par veckor, tänkte att jag kanske ville prata med honom nån gång igen så jag tog inte bort han, bara blockerade. Men jag tror trots allt att jag inte vill prata med honom ever again, så han försvinner förmodligen snart därifrån as well. I mitt liv finns det inte plats för douchebags som inte bryr sig ett skit, ljuger och ja, bara leker. så HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback