woah!

Jag är jättekluven. Det handlar om sommarjobb och praktik i grekland i sommar. Det handlar om 4 månader borta. ojojOJ. Vet ni hur grymt kul det skulle vara att få vara på rhodos maj - augusti? Vet ni vilken grym erfarenhet det skulle vara? Speciellt för mig som ska ut och säsonga sen efter skolan. GAHHHH. Varför är jag kluven? Jo, för det handlar om att vara borta 4 månader från mina nära och kära. Och jag skulle tjäna nästan det dubbla om jag jobbar hemma i Sverige, vilket spelar in rätt mycket med tanke på att jag har en hel vintersäsong att försörja sen hehe. Men får jag jobb i grekland, får jag boende, mat OCH flygbiljetter tur och retur.
what to do, what to do.. Näe, ska iaf skicka iväg mitt cv och skulle jag lyckas få jobb så kan jag ju alltid tacka nej om jag skulle ångra mig...

Kommentarer
Josephine

Seriöst det är klart du ska åka till Grekland. För det första det här med att du är borta från nära o kära, Dom finns kvar när du kommer tillbaka. Det är antagligen once in a lifetime grej. Du kommer ångra dig även fast du kommer sakna alla.

Hoppas det går bra allting:)

2011-03-15 @ 12:30:21
URL: http://checkitoutnow.blogg.se/
rebecca

Haha ja det luktar siiiinnes gott! Skulle vilja att det fanns typ en godis som smakade så :')



Men du! Hur har du fått jobb i Grekland? Jag skulle inte tveka! ;)

2011-03-15 @ 16:20:16
URL: http://rebeccamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback