It just keeps coming 'round again.

Jag är på dåligt humör and im trying to figure out why... Känner för att krypa ner i sängen och inte vakna förrän på tisdag igen. Eller kanske inte förrän om 2 månader... Gå i ide som en björn typ. Men jag är nog bara världens löjligaste, som vanligt. Får försöka lösa det på något sätt. Annat som gnager i huvudet är att jag troligtvis inte heller har något sommarjobb. Och ingen praktik. Nu gick det visst dåligt igen... Ibland vill jag bara vara 10 år igen när mina största problem förmodligen var en trasig barbiedocka eller något. Eller att jag bytt bort mitt favorit spice girls kort som man samlade på och ångrat mig. Tänk vad skönt! Ja, gå i ide vore ingen dum idé. Ses om två månader och hoppas alla problem löst sig av sig självt vid det laget. Och det andra som gör mig på dåligt humör atm. Hejsvejs, auf wiedersehen, ha det bra, hej. ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback