En ledig dag.

Hallö hallö! Har haft mig en ledig dag idag - skööönt! Brukar iofs säga att jag är ledig trots att jag måste till skolan för att plugga, men idag har jag inte haft nååååågonting. Så drog mig ner till badhusparken med brudarna. Tog inte med mig brädan för jag gillar inte riktigt boxarna där så jag fotade lite istället. Men vädret var ju s ä m s t! På första bilden brukar man vanligtvis se frösön bakom Emma och Sara, men icke. Det var inte långt man såg haha. Gött med lite mer snö dock. Hellre mer snö än regn! Men till slut tittade solen fram en liten stund i alla fall.

Känner förresten att jag må göra om bloggen snart ja. Till något lite enklare tror jag, hm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback