Bird is the word.

Bajz. Jag köpte jackan idag. Är inte direkt värd den egentligen, speciellt inte med tanke på hur tentan gick. Nåja, behöver en vårjacka och jag är NÖJD. Det blev förresten den blå och jag ångrar det inte.

Nu har jag börjat längta hem. Längta efter sommaren så jag kan få bo hemma några månader. Jag är långt ifrån trött på vintern, men jag börjar bli riktigt skoltrött och vill bara vara hemma och slippa tänka på skolan och allt som hör till. Slippa handla och laga mat. Slippa diska. Spara pengar. Göra saker med min familj. Umgås med mina vänner hemma i Bålsta och kanske kanske kanske träffa en viss grabb lite oftare. Tror den här sommaren är mer efterlängtad än någon av dom senaste fakiskt. Åh, jag vill ha sommar också så jag kanske kan få tillbaks lite av min inspiration vad gäller att fota. Egobilder är ju det enda som existerar just nu..

Det är dock väldigt ovanligt att JAG längtar hem. Längtade inte hem någonting någon gång under hela första året. Kanske längtar hem mer nu eftersom jag inte längre tycker det är jätteskönt att inte ha ett piss att göra om dagarna. Nästan så jag numera fasar för dagarna vi inte har föreläsning för jag dör lite av tristess av att bara sitta hemma. Men ändå verkar inget annat finnas att göra. Nu verkar det som att vi försöker planera in att besöka storsjöbadet någon dag snart. Jag längtar! Jag vill spendera hela dagen med att bara åka vattenrutchkanor haha.

Även att jag har haft sömnproblem på senaste tiden. What's up with that? STÖRT irriterande att vakna flera gånger om natten och dessutom ha svårt att somna om. Jag brukar aldrig ha problem med att sova, fattar inte vad som händer med mig. Kanske har för mycket som cirkulerar i huvudet just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback