you.me.bed.now

Jag ser tydligen glad ut nu för tiden. I wonder why? Trodde jag alltid var glad och såg glad ut, hehehe..

wahwahwahaahhhh! Vill ni veta något kul? Fick tillbaka tentan idag. Fick ett c! ETT C! Jag är typ helt lyrisk över det, helt tokglad. Bästa tentan jag gjort någonsin haha, helt okej ändå! Förra veckan fick vi även reda på hur det gick på marknadsplanen. Har nog nämnt att jag och min grupp gjorde en marknadsplan till Bydalen.Fick ett C även på den och det trodde jag definitivt inte att vi skulle få, så det är huuur bra som helst. Nu återstår bara att finslipa den så vi kan lämna iväg den med gott samvete. Imorgon ska vi lämna in ett PM om Skiweeks upplevelserum också. Så onsdag = tentafest!!!

Har haft en oförskämt bra start på 2011. Det går bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback