This is hardcore.

I'm gonna love you like i've never been loved before, i'm gonna love you like i'm indestructible.

Hoppsan, har visst vart rätt dött här i några dagar nu igen. I'm so sorry!! Nu är i alla fall årets första tenta avklarad och det känns jätteskönt! Tentan var iofs en omtenta men kändes som en riktig tenta eftersom i princip hela klassen var där haha. Hur som helst, är även ganska säker på att jag kommer klara den vilket känns sjukt bra nu när vi ska iväg på skiweek och allt.

Idag har jag lagat köttfärssås för ett helt kompani känns det som, men gott blev det. & baktanken var ju matlåda till skiweek såatte, bra jobbat! Imorgon ska jag göra nästa matlåda som ska innehålla korvstroganoff, nomnom. Är smidigt med matlådor, speciellt när vi är 14 pers i stugan. Tänk 14 pers stå och hålla på i köket samtidigt... puhh nej tack! Appropå stugan så är det nu jag som står på stugan i Vemdalen nästa vecka. Malin skrev över den på mig eftersom hon kommer senare än 3, då nycklarna först kan hämtas ut. Och eftersom vi är några stycken som är där redan från morgonen så var det ju schysst att hon gjorde så jag kunde hämta ut nycklarna eftersom hon kommer senare än 3 :)

Ikväll blir det chirre, dirre & let's dance hemma hos Emma. Ingen utgång här inte, det sker först på SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback