Nyårsdagen.

Då har vi kommit till 2011 då. 2010 är roligare att skriva än 2011 faktiskt, hehe. Hade ni en bra nyårsafton? I did! Det var trevligt att fira med malin, alexandra och co. Synd bara att vi inte hittade en riktig fest, men men, it is what it is! Vaknade vid 10-tiden idag faktiskt, ovanligt nog, brukar inte vakna tidigt när jag har druckit dan innan. Iofs vaknade jag av ett sms så det var ju inte helt självmant haha. Andra gången jag vaknar till en bild från Åre... KUUUL! Nåja, utelivet lär ju suga där runt nyår så på den fronten gör det inget att jag inte är där. Hur som helst, gick och la mig igen efter en timme ungefär och sov vidare till 2 - fruktansvärt skönt haha!

Nu längtar jag förbannat mycket till Vemdalen. Underbara Vemdalen. Endast tre veckor kvar tills det smäller. Skiweek 2011, du är så jävla välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback