Back in the ÖSD.

Jag är ju brutalt dålig på det här med att blogga just nu hehe. Ska försöka bättra mig nu när jag är tillbaka i Östersund. För det är ju precis vad jag är faktiskt, tillbaks i jämtelandet :) Vistelsen i bålsta var supermysig och det var skönt att vara hemma med familjen i 3 veckor. Jag hängde med härliga människor och fick till och med en halv vecka ensam med mami då min papi & bror som tidigare nämnt var nere i Malmö. Och sista veckan kom Emma upp till mig. Vi hängde lite med Kevin i teknikbacken och hoppade rakt ut i en massa massa lössnö. värt!
Vi var såååååå nära på att sticka till Romme över dagen på fredagen istället för att åka upp hit, men vi ångrade oss hehe.

Alldeles alldeles snart börjar allvaret igen, dvs imorgon i princip. Men allvaret tar en paus igen om två veckor för då går det som jag har tjatat om mest i min blogg den senaste tiden av stapeln. SKIWEEK! wohoh. Så då intar vi vemdalen i nästan en vecka med 3000 andra studenter från hela Sverige. 
Men nu dessa två veckor som är kvar så ska en marknadsplan slutföras och så ska det pluggas till en omtenta som äger rum nästa fredag som 29st i vår klass måste göra hehe. Vet inte om jag nämnde det men senaste tentan klarade 7 av 36 så hehe, bra där!
lite bilder från t9, yeah.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback