11.01.04

Goddag goddag! Idag är det tisdag och idag kommer Emma upp till mig. Faktum är att hon sitter på tåget just nu och är väl framme i Stockholm om lite drygt två timmar. Fick veta att bistron på tåget inte ens är öppet, vilket gör mig lite irriterad. Jag menar, resan tar 6 timmar och dom VET förmodligen att det kommer bli förseningar och så har bistron stängt? Vad är det för påhitt? Riktigt dåligt måste jag säga..

På fredag beger vi oss tillbaka till norrland. Jag vet inte om jag är jättesugen på det just nu faktiskt, det är skönt att vara hemma. Men men, imorgon ska vi hänga i t9 och på kvällen ska vi till Sam. På torsdag ska vi fira mig. Det känns så knasigt att fira i förskott, jag vill bli firad på min födelsedag. Men det går ju tyvärr inte. Jag vet inte ens vad jag önskar mig i födelsedagspresent...

Det var faktiskt mer snö förra året än i år, tro det eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback