A place in south of france

Ibland undrar jag om jag är den enda som försöker övertala folk att hänga med på saker när dom först säger att dom inte vill! Fast folk kanske inte tycker det är lika tråkigt när jag bangar haha.
Nej, jag står fast vid att jag är lite småtrött på Östersund nu faktiskt. Tror pausen i sommar är välbehövlig. Behöver längta tillbaks hit lite känner jag. Det är inte ens lika kul att gå ut längre. Och jag är tydligen inte ens så sugen på att åka snowboard längre så att jag till och med bangade på Åre idag. Då är det något knasigt.

Nej, som sagt, april kommer gå dödligt sakta bara för att jag till råga på allt längtar hem nu också. Och på tal om sommar hoppas jag för allt i världen att vi åker ner till collioure denna sommar, åtminstone för en vecka. Det är nog min högsta önskan just nu! Där är nog enda stället i världen som det inte gör mig nånting att gå upp tidigt för att gå och köpa färskt bröd till frukost och se att endast de som öppnar resturangerna och tvättar gatorna är uppe. Morgonsolen... ja. Och jag saknar så himla mycket att gå den dagliga långpromenaden upp bland vinodlingarna. Och jag saknar att bara gå runt bland dom gamla husen och gränderna i byn. Och jag längtar dit bara för att få fota allt!

Egentligen skulle jag vilja spendera min sommar utan att göra ett piss förutom det som faller mig in. Med andra ord, inte jobba. Tänk en hel sommar i collioure? Oh, vad underbart. Jag hittade en sida med en massa fina bilder på collioure. Är ni nyfikna? Då bör ni kolla här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback