Give me something good.

Det här var ungefär det som jag lyckades åstadkomma i fotoväg under min vistelse i Tänndalen. Dåligt av mig..

Hade en väldigt bra långhelg i Tänndalen. Jag behövde verkligen komma iväg från det verkliga livet lite och Tänndalen är perfekta stället för det, speciellt under påsk. Hade absolut inte bangat på att få stanna hela vecka 17 också, men jag har ju en del saker att ta tag i den här veckan. Typ, praktiken och hemtentan. Hemtentan kommer ju för övrigt gå helt uppåt väggarna i alla fall eftersom jag inte har en bok som behövs.

Men men, på onsdag vankas bio med malin och jimmöh! Red riding hood ska ses. Den verkar bra, nästan lite småläskig. Men sen är ju jag mesig när det gäller filmer. Kan t.ex inte kolla på skräckfilmer alls. Den här ska tydligen vara fantasy/skräck, så vi får väl se om jag skiter på mig på bion imorgon eller inte, haha.

Nu måste jag ta tag i livet igen bortanför datorskärmen, dags att laga lunch och jag står i valet och kvalet mellan nudlar och fiskbullar. Äter ju tydligen mer studentmat när jag är hos mina föräldrar än vad jag gör hemma i östersund! Sen måste jag ringa sigtuna turism. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback