En dag kvar.


En dag kvar innan det bär av till Tyskland och München! Och så här dagen innan sitter jag och kikar på webbtvn på aftonbladet om flygplan som vart otroligt nära på att krascha. Smart-jag, eller? Jag är ju inte den som älskar att flyga heller så... Och nu börjar nervös-jag komma fram också verkar det som eftersom jag i morse tokvaknade tidigt och satte mig upp i sängen i tron om att jag hade försovit mig till flyget! Nervös-jag innebär att jag för det första inte kommer somna tidigt ikväll och för det andra att jag kommer sova riktigt dåligt i tron om att jag kommer försova mig - jobbigt! Förhoppningsvis kan jag sova lite på flyget, men det tror jag inte kommer gå eftersom jag aldrig kan slappna av tillräckligt för att kunna somna på flygplan. Och någon musik har jag ju inte heller att lyssna på, hur ska jag överleva resan?
Nåja, in till stan och växla pengar borde jag göra. En packningslista kanske jag också borde göra, i varje fall över dom viktiga sakerna. Jag gör en här, det blir bra!

[ ] Nationellt ID-kort (eftersom jag ej har pass)
[ ] Plånboken!!
[ ] Min satans bettskena (sexigt, jag vet! får jag absolut inte glömma)
[ ] Kamera + laddare
[ ] Tandborste (måste skrivas ner, för jag glömmer jämt den haha)
[ ] Mobileeeeeen + laddare
[ ] Sminket + sminkborttagning (ÄR VIKTIGT, haha)
[ ] Schampo och grejer..

Sen är det bara kläder och datorn kvar. Datorn finns ingen risk att jag glömmer dock så det behövs inte skrivas ner på listan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback