The money is fallin from the sky-y-y-y-y

Det kassa vädret envisas med att stanna kvar i Östersund. Idag har det öst ner. Rent monsunregn har det varit. & storm på det! Värdelöst. Totalt jävla värdelöst. Såna här dagar är man glad för att man inte har jobb som trädgårdsmästare, byggarbetare eller likande! Såna här dagar klagar jag inte på att jag jobbar inomhus. Kanske borde jag inte bry mig om det är fint väder eller ej, eftersom jag för det mesta jobbar ändå. Kanske borde jag fyllas av skadeglädje gentemot de som faktiskt är lediga och får dras med detta tokdåliga väder!

Ikväll är det fredag och jag har hemmasittarkväll. Inte för att jag inte har något att göra för hade jag inte jobbat imorgon så hade jag definitivt vart ute ikväll. För en gångs skull vill Jennifer ut, och då kan inte jag. Haha. Ni kanske tänker, so what om jag jobbar imorgon? Men det gör då INTE jag. För vet ni när jag ska gå upp? Jo, alarmet är ställt på 04.30... HALV 5! Jag börjar halv 7. Det ska tydligen komma en massamassa varor imorgon och det är bara jag och Denice som jobbar imorgon bitti, så det skulle tydligen bli stressigt.

Men nu är klockan h21.35 & jag ska förbereda mig för att hoppa i säng om dryga halvtimmen.
Först ska dock lite Robort Unicorn Attack bli avklarat! (Världens gulligaste spel hahaha).

Kommentarer
malin

sov hos mig när du börjar sådär tidigt!! :)

2010-06-19 @ 11:56:47
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback