Oh my god.

Såjaaaa, endast en sisodär 24 timmar kvar tills lördagens festligheter drar igång, ni aaaanar inte hur taggad jag är! Kommer bli en sjuhelvetes kväll, och jag har lovat efterfest också. Ser dock inte fram emot jobbdagen imorgon, 8 timmar och dom kommer gå alldeles för sakta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! väntar ALLTID för länge borde det självklart vara, det vet ju varenda människa, eller hur?
Tråkigt att Malin inte kommer upp förrän mitten av nästa vecka!

Karin
, länken till min nya party-playlist är fixad nu! (länkar en gång till för säkerhets skull, hehe) Tack för att du sa till :) Spotifylänkarna är inte alltid på min sida, hehe

jag och min underbara tenta. Ska vara en tumme ner där också men det ser missbildat ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback