Someday you'll know there's all this dreams we share

En efterlängtad Petra kom tillbaks till Östersund igår så självklart styrde vi med party och utgång och jag hade så himla kul! Dansade järnet verkligen, förmodligen inte fint alls men sjukt kul vare! Och nu längtar jag så otroligt mycket till lördag! Emma kommer ju tillbaks hit då - which is awesome! Andreas styr förfest och det verkar som det kommer en del. Även några från jobbet, kul! Sen blir det plaazaaaaa! Eller g3, som man säger här...
Dagen på jobbet på lördag kommer gå föööööööör sakta! Nåja. Undrar hur jag ska överleva kvällen överhuvudtaget eftersom det är sagt att jag ska shota sambuca.. hela kvällen... haha..och tydligen har Andreas lärt sig en massa nya ölspel. Ojojoj...

Roligast igår var: när vi dansade och när vi skjutsade petra i en kundvagn på vägen hem!
Sjukast igår var: När en kille frågar om jag bloggar och om jag heter si och så...och.. JA, på alla frågor. Mest random! Men roligt haha. 

Dags att läsa igenom en gammal tenta och sen sova. Jobbar tidigt imorgon och två timmar längre än planerat. Dock bara 5 timmar sammanlagt så det är lugnt haha.


Ska dela med mig av min nya party playlist förresten. Lyssna och njut här!
Kan dela med mig av den gamla också om ni så vill, härhärhär..

Kommentarer
Karin

Skulle kolla din nya playlist, men kom bara till Phazing. Tror du har länkat fel? :)

2010-08-20 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback