I'm not a rocket scientist.

Blev inget sundsvall idag, men det gör ingenting för jag måste ändå sätta igång och plugga. Som jag faktiskt ska! Först ska jag bara ta mig iväg till ica och fixa cola (måste ha) och typ, matlagningsgrädde till middagen. Sen är det dags att proppa lite kulturgeografi i huvudet. Turismens ekonomiska geografi närmare bestämt. Kommer bara ihåg saker om urbanism typ, så har en del att plugga in. Sätter jag den tentan har jag fixat alla poäng jag behöver för att få csn, så egentligen skulle jag kunna koncentrera mig på BARA den. Fast ska försöka göra två stycken, för den andra är så liten ändå.

Sen tycker jag ni ska ta och lyssna på den här låten för den är otroligt skön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback