Hello Handsome.

Stilig grabb, geme.
han får gärna slicka på mig med som han gör på emma watson i videon hihi:
One night only - Say you don't want it

Sååatte, imorgon tar jag en tripp till Sundsvall med Jennifer! Eller kanske, haha. Men om så blir det trevligt! Är ju ledig fram till torsdag nu, så blir skönt att åka iväg från östersund lite! 
En annan sak, jag har mer och mer börjat fundera på att bli mörkhårig. WHAT TO DO? Vet ju att jag kommer vilja vara blond sen när sommaren kommer haha... vill alltid vara blond på sommaren av någon anledning. Fast mörkt hår känns så mkt lättare att sköta. Äsch, jag vet inte. Jag lovar att det kommer en dag i höst som jag kommer impulshanda hårfärg. Det är kul med förändring! Mörkt är fint.

Har inte världens bästa bilder som exempel, men ni ska få se ändå (ni kan klicka på dom så dom blir större):


Kommentarer
elin

snygg kille, yep!

2010-08-09 @ 23:14:41
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback