"Ditt liv verkar ha fel i kugghjulen just nu"

Jo tack, Simon, det har du rätt i.

Har tappat bort mitt nya nagellack. Mitt nya underbart fina nagellack. Haha, så jävla typiskt. 
Och igår pajjade mitt modem till råga på allt. Först gick en säkring i lägenheten så tvn, stereon och modemet dog. 
När jag satte igång allt igen så ville inte modemet gå igång. Det gör så ibland, om man råkar dra ut kontakten och sätter in den igen så svarar det inte så man får dra ut och stoppa i kontakten igen. Så jag trodde bara det var problemet. När jag skulle dra ut kontakten var den SVINVARM, jag brände mig på riktigt. Så ska det väl ändå inte vara? :s INTE OKEJ! Så ja, något gick väl snett inuti kontakten.

Jag överlever ju seriöst INTE utan internet haha. Vem gör? (Eller jo, klart jag gör om jag har bättre saker för mig, men nu har jag faktiskt inte det) Så slog tanken mig att, Malin, hon ha ju ett modem liggandes på matbordet, så jag tänkte att jag lånar den kontakten tills jag får en ny! (Jag hoppas det inte gör något Malin, jag har ju inte direkt frågat om jag får haha ;[ )

Tur att det bara blev nåt fel med kontakten. Men måste ändå be com hem att skicka en ny i alla fall.
Så anyways, as you can seeeeeee så fungerar mitt internet igen! En liten glädje mitt i allt :)
Och vet ni? Det ska jag fira med det nya avsnittet av Pretty Little Liars, som kan vara en av dem bästa serierna! Sjukt spännande är det i alla fall och det är en serie jag rekomenderar! Trailer här!

Kommentarer
m a til da

sv' det ska man verkligen inte. allt bra med dig? :)

2010-08-04 @ 21:41:30
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback