Det finns många platser man inte längtar till.

Hoppsan! Har visst inte skrivit här på 3 dagar, men har väl antagligen inte haft något roligt att skriva om heller! Har jobbat hela helgen, inte superkul, men pengar! Det enda händelserika att berätta om helgen är väl att en kund antar att jag är vild i sängen! Hahaha, kan bara garva åt det. Han frågade hur det var med mig och jag svarade att jag var trött, han sa någonting och sen "ja, med dig i sängen går det väl vilt till!" JAHA! hahah. Sen bad han om ursäkt och sa att han skojade haha. Inte för att jag tog illa upp, det är en kund jag brukar prata en del med och han är jättetrevlig. Lite awkward var det väl kanske haha. Nåja..

Idag har jag bokat in mig i tvättstugan, på tiden. Varje gång jag vart där så tänker jag att det inte ska gå lika lång tid igen innan jag tvättar haha. Men varenda gång så lyckas jag! Man glömmer liksom bort och inser inte att man behöver tvätta förrän stumpor och/eller trosor börjar sina i byrålådan!

 


Kommentarer
SANDRA-EN BRA BLOGG!!

skitsnygg bild!!

2010-08-17 @ 19:02:16
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback